04 April 2013

Kegilaan apakah ini

Saya terperangkap dengan kegilaan 'dunia baru'  yang saya tidak pernah terfikir. Saya selalu dan sering ditanya sahabat ketika bersembang kosong apakah minat hobi saya. Saya jawab tidak tahu dan tidak pasti. Sekarang di umur menjengah 30-an saya baru ketemu minat dan hobi saya ialah menjahit. Saya punya bakat rupanya (ia adlah pandangan saya sndiri) dan sekarang saya sangat teruja untuk belajar perkara baru dalam dunia penjahitan. Macam-macam saya nak buat, nak belajar jahit baju kurung, dress, seluar dan macam-macam lagi. Kalau dulu asal bukak youtube jer saya search lagu hindustan. Tapi sekarang, saya dah pandai bukak tutorial menjahit. Macam-macam saya bukak, tutorial menjahit comforter, pillow case dan macam-macamlah. Timbul juga persoalan di benak saya, diumur sebegini baru saya jumpa hobi ohhh..sungguh ruginya saya. Tapi nak buat macam mana, masa sudah tidak boleh diundur kan?

Bila saya dah berjaya menjahit baju kurung dan skirt untuk dara saya nanti saya uploadkan gambar yer. hehehe


No comments: